Inngår 5 års kontrakt med Peggen

Av: Matthias Gullberg  |  Publisert: 27. februar 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Karl og Karina har skrevet på for fortsatt drift i 5 år av proshop og cafe, pluss nye treningssenteret.

Asker Golfklubb har nå skrevet kontrakt med Peggen Golfsenter AS (Karl & Karina) for drift av treningssenter, proshop og cafe.

Avtalen løper over 5 år og sikrer klubben en stabil og forutsigbar drift av anlegget.

Peggen kommer også til å kjøpe inn de 6 simulatorer som skal brukes vintertid i det nye treningssenteret.

- "Vi ser dette som en vinn-vinn situasjon for både klubb og Peggen der vi kan dra fordeler av hverandre og vokse sammen" sier daglig leder Matthias Gullberg.

- "Dette genererer god og stabil leieinntekt til klubben og en gyllen mulighet for å gi medlemmer et tilbud om helårsgolf under gode betingelser. Sammen med den nylig påbegynte renovasjonen av restauranten/terrassen kommer klubbhus og lokaler til å få et skikkelig løft til jubileumsesongen 2017."