Golftur til Lumine i april!

Av: Eivind Jordell  |  Publisert: 3. januar 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

En tur for golfere som vil gjøre golfen lettere og mer morsom!

Bli med Eivind Jordell til Lumine i Spania!          Costa Dorada 17 – 24. april 2018

Inkludert i prisen:
• Flyreise med Norwegian fra Oslo - Barcelona t/r
• Golfbag og 20kg bagasje på flyet
• 7 netter i delt rom på Hotel Magnolia ****+
• Frokost på hotellet
• 4 heldagsgreenfees på Lumines golfbaner:
   1 Lakes, 1 Hills m/golfbil og 2 på Ruins
• 1 greenfee på Reus Aiguesverds Golf Club
• Golftrening med Pro Eivind Jordell
• Rangeballer til treningene
• Transfer fra flyplassen til hotellet og golfbanene t/r
Pris kr 13 645,- per person         Enkeltromstillegg kr 2 455,-

Costa Dorada heter kysten sør for Barcelona og det er reisemålet for golfturen i april til seniorene i Asker Golfklubb. Med på reisen er klubbens PGA Pro Eivind Jordell som vil gi undervisning å spille med dere i løpet av uken. Hotellet ligger en time sør for Barcelona i den lille kystbyen Salou kun 10 minutter fra Lumine Golf & Beach Resorts golfbaner.

Lumine Golf har to 18-hullsbaner og en 9-hullsbane. De tre banene som heter Hills, Lakes og Ruins er veldig forskjellige. Hills er en kuppert bane med mange spennende hull, samt flott utsikt over middelhavet, her er golfbil inkludert. Lakes ligger nede på en slette med mye vann i spill og Ruins er en morsom 9-hullsbane som er smalere og med noe kortere hull. For de som ønsker vil man kunne spille mer enn 18 hull dersom det er tider tilgjengelig om ettermiddagen. Lumine har veldig fine treningsforhold for nærspill og en stor drivingrange ved Lakes banen. Det vil i tillegg bli spill på Reus Aiguesverds som har mange vannhull og trær på banen.

Hotel Magnolia er et fint 4-stjerner pluss hotell i byen Salou bare 100 meter fra stranden og med gangavstand til restauranter. Det er et moderne design hotel som serverer buffet frokost og á la carte om kvelden. Det fine bassengområdet er hyggelig for å nyte de spanske kveldene. Hotellet er kun for voksne og har det meste man har trenger for en avslappende golfuke.

For mer info kontakt Eivind Jordell e-post: eivind@askergolf.no / tlf: 975 74 716.

Påmelding til Golfbreaks v/Christian Berg e-post: cberg@golfbreaks.com / tlf. 928 08 800.